جدیدترین نسخه محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر با نام Adobe Photoshop CS5 Extended. 12.0
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نرم افزار Adobe Photoshop CS5 Extended راه حلی بی نظیر برای عکاسی های حرفه ای دیجیتال ، با به همراه داشتن تمامی امکانات ویرایش و منظم سازی عکس ها که در نسخه Photoshop CS5 وجود دارد را به همراه ابزارهای جدیدی که به شما امکان ایجاد و ویرایش فایل های ۳بعدی و متحرک را می دهد می باشد. توسط این نرم افزار فوق العاده که به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس ها شناخته شده است و بالاترین رتبه را درمیان کاربران کسب کرده است ، می توانید عکس های فوق العاده ای را خلق کنید . در این نسخه از نرم افزار ۲ امکان جدید با نام های Painting و Warping به نرم افزار افزوده شده که به شما اجازه هرچه تمامتر در طراحی ۳بعدی و یا ۲بعدی را می دهد. در این نسخه امکاناتی برای طراحان صفحات وب نیز قرار داده شده و به شما این امکان را می دهد تا لوگو ها و دکمه های ۳بعدی بی نظیری را خلق کنید و از آن ها در وبسایت های خود استفاده نمایید. امکانات بسیار زیادی در این نرم افزار وجود دارد و شما می توانید با کارکردن با این نرم افزار ، تفاوت شگرف آن را با نسخه های قبلی شاهد باشید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 Adobe%20Photoshop%20CS5%20Extended.%2012.0 جديدترين نسخه محبوب ترين نرم افزار طراحي و ويرايش تصاوير با نام Adobe Photoshop CS5 Extended. 12.0

 

dvd جديدترين نسخه محبوب ترين نرم افزار طراحي و ويرايش تصاوير با نام Adobe Photoshop CS5 Extended. 12.0 شما می توانید نسخه خاورمیانه فتوشاپ ۱۲ را با قابلیت تایپ مستقیم فارسی در یک DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read جديدترين نسخه محبوب ترين نرم افزار طراحي و ويرايش تصاوير با نام Adobe Photoshop CS5 Extended. 12.0 توضیحات بیشتر و خرید محصول …

 

 

 

 source جديدترين نسخه محبوب ترين نرم افزار طراحي و ويرايش تصاوير با نام Adobe Photoshop CS5 Extended. 12.0 توضیحات: دقت داشته باشید قبل از نصب این مجموعه ، برای کرک کردن آن دو راه وجود دارد.

راه اول) ابتدا به مسیر زیر بروید

C:\Windows\system32\drivers\etc

سپس فایل hosts را توسط Notepad اجرا نمایید.  حال در آخرین خط نوشته ها ، خطی جدید افزوده و در خط جدید این آدرس را وارد نمایید:

ps جديدترين نسخه محبوب ترين نرم افزار طراحي و ويرايش تصاوير با نام Adobe Photoshop CS5 Extended. 12.0

راه دوم) فایل keygen.exe را اجرا نموده و سپس گزینه Patch را بزنید تا به صورت خودکار این مراحل طی شود.

پس از انجام مرحله فوق ، فایل keygen.exe را اجرا نموده و از لیست ، سریال نامبرهای مربوطه را پیدا کرده و وارد نمایید. دقت داشته باشید که سریال انتخابی همخوان با نسخه نرم افزار باشد.

فایل های فشرده و روش کرک تست شده و سالم هستند. تیم دانلودها امیدوار است از این مجموعه بی نظیر نهایت کاربرد را داشته باشید.

 

دانلود پارت ۱:          Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲:          Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳:          Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴:          Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵:          Rapidshare    Direct Link

 منبع:downloadha




:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار فوتوشاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 2280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فائزه
ت : دو شنبه 15 دی 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی